ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ПЛАТФОРМ У ПІДГОТОВЦІ ЕКОНОМІСТІВ НОВОГО ПОКОЛІННЯ

Автор(и)

  • Любов Гончар
  • Світлана Головко
  • Ганна Попова
  • Григорій Кульбака

DOI:

https://doi.org/10.31865/2077-1827.1(107)2025.326906

Анотація

Стаття присвячена аналізу використання цифрових платформ у підготовці економістів нового покоління. Автори досліджують актуальність впровадження цифрових технологій у навчальний процес, особливо в умовах глобальних викликів, таких як війна, що змінює традиційні методи навчання та освіти. В умовах швидкого розвитку інформаційних технологій цифрові платформи стають важливим інструментом для підвищення ефективності навчання, забезпечуючи доступ до актуальних даних, можливість моделювання економічних процесів та розвитку навичок самостійного навчання. Значна увага приділяється ролі цифрових платформ, які пропонують студентам можливість освоювати теоретичні та практичні знання з економіки, фінансів, аналітики та бізнесу. Особливе значення надається вітчизняним платформам, які адаптовані до українських реалій і підтримують розвиток професійних навичок, необхідних для роботи в сучасній цифровій економіці. Автори зазначають, що цифрові інструменти дозволяють студентам працювати з великими обсягами даних, використовувати аналітичні інструменти та моделювати економічні процеси, що є важливими навичками для економістів нового покоління. У статті також аналізуються проблеми впровадження цифрових платформ в освітній процес підготовки майбутніх економістів, а також можливі шляхи їх подолання. Пропонується удосконалення існуючих платформ, розробка нових інструментів для забезпечення доступу до навчальних матеріалів навіть за умов обмеженого Інтернет-зв'язку, а також розвиток програм підготовки педагогів для підвищення якості освіти і відповідності вимогам сучасного ринку праці.

Посилання

Аверкина, М., Лихошерстова, Ю. (2023). Цифрові платформи в інтерактивному навчанні. / Modeling the development of the economic systems. (1). 128–132.

Загорецька, О., Рудась, С., Патер, О. & Ковтун, А. (2024). Навчальні та інтерактивні онлайн платформи у процесі розвитку цифрових компетентностей студентів економічних спеціальностей. / Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка. 19(38).

Краус, Н. М., Краус, К. М. & Марченко, О. В. (2021). Особливості навчання здобувачів економічної освіти цифровому підприємництву в інноваційному університеті. / Ефективна економіка. № 1.

Цифрові платформи у вищій освіті. (2025). Міністерство освіти і науки URL: https://mon.gov.ua/osvita-2/tsifrova-transformatsiya-osviti-i-nauki/tsifrovi-platformi-u-vishchiy-osviti

Платформи для вдосконалення навичок і саморозвитку. Міністерство освіти і науки. (2025). URL: https://mon.gov.ua/news/platformi-dlya-vdoskonalennya-navichok-i-samorozvitku?utm_source=chatgpt.com

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-24