МЕРЕЖЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ

Автор(и)

  • Наталія Гарань
  • Єдгар Погосов
  • Лі Ченьсі

DOI:

https://doi.org/10.31865/2077-1827.1(105)2024.306946

Анотація

Представлена стаття продовжує цикл публікацій, присвячених дослідженню різних аспектів використання мережевих технологій як засобу фахової підготовки майбутніх викладачів в умовах магістратури. Авторами проаналізовано науково-педагогічні статті дослідників із зарубіжних країн, вітчизняні публіцистичні праці дотичних тем. Зауважено, що завдання та перспективи використання технологій інтернету при підготовці майбутніх викладачів у магістратурі є важливим напрямом сучасної освіти, що сприяє підвищенню якості професійної підготовки та розвитку інноваційного підходу до викладацької діяльності. Авторами представлено деякі програми, що стануть у нагоді для створення інтерактивних презентацій і навчальних матеріалів в умовах магістратури. Встановлено, що онлайн навчання надає гнучкість, доступність, інтерактивність та можливість обміну досвідом, що сприяє більш ефективному та якісному навчанню здобувачів. Зазначено, що важливим аспектом є реальна можливість розширеної взаємодії та обміну досвідом між здобувачами, науково-педагогічними працівниками й освітніми закладами.

Авторами наголошено на тому, що мережеві технології також сприяють персоналізованому навчанню, а завдання та перспективи використання технологій інтернету при підготовці майбутніх викладачів у магістратурі є важливим напрямом сучасної освіти, що сприяє підвищенню якості професійної підготовки та розвитку інноваційного підходу до викладацької діяльності. Підсумком статті є думка про те, що, мережеві платформи й інструменти пропонують можливості та численні переваги як для здобувачів освіти, так і для викладачів.

Посилання

Alenezi M. (2023). Digital learning and digital institution in higher education. Education Sciences, 13(1), Рр. 88. URL: https://www.mdpi.com/2227-7102/13/1/88

Alenezi M., Wardat S., & Akour M. (2023). The need of integrating digital education in higher education: Challenges and opportunities. Sustainability, 15(6), Рр. 4782.

Al-hail M. A., Koc M. &Fekih Z. M. (2023). Exploring Digital Learning Opportunities and Challenges in Higher Eguirducation Institutes: Stakeholder Analysis on the Use of Social Media Tools for Effective Learning-Teaching-Assessment in a University Setting in Qatar. URL: https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract _id=4747510

Deng X. & Yu Z. (2023). An extended hedonic motivation adoption model of TikTok in higher education. Education and Information Technologies, 28(10), Рр. 13595-13617. URL: https://link.springer.com/article/10.1007/s10639-023-11749-x

Haran N., Chenxi Li & Miaofeng Liang (2024). Formation of leadership qualities of future teachers by means of media resources. Лідерство і обдарованість: сучасний науковий дискурс і освітня практика : матеріали конференції (Київ, 14–19.02.2024), 277-279.

Shwedeh F. (2024). Harnessing digital issue in adopting metaverse technology in higher education institutions: Evidence from the United Arab Emirates. International Journal of Data and Network Science, 8 (1). Рр. 489-504. URL: https://cutt.ly/Hw0veYcU

Van der Merwe M. (2024). Teaching and learning specialized terminology with a mobile glossary in higher education. Focus on ELT Journal, 6 (1), Рр. 41–57. URL: https://doi.org/10.14744/felt.6.1.4

Гарань Н., Замороцька В., & Колесник К. (2023). Розвиток «soft skills» студентської молоді у закладі вищої освіти в умовах дистанційного навчання. Гуманізація навчально-виховного процесу, 1 (103), 23-32.

Дурманенко Є., Бартків О., Дурманенко О. (2023). Підготовка майбутніх педагогів до використання інноваційних технологій в освітньому процесі. Інноваційна педагогіка. 62. (1). URL: http://surl.li/siwur

Зінов’єва О. (2023). Організація самостійної роботи студентів на базі використання інформаційних технологій. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: зб. Наук.-метод. праць ТДАТУ. 26. 97-102.

Сипченко О., Гарань Н. & Пилипенко В. (2022) Дисемінація онлайн-ресурсів в освітній процес в умовах воєнного часу. Гуманізація навчально-виховного процесу, 2 (102), 26–35. URL: http://surl.li/siwye

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-28