СТАН ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИХ СИЛ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2077-1827.4(96)2019.196189Анотація
У статті здійснено аналіз реального стану проблеми формування дослідницької компетентності майбутніх офіцерів військово-морських сил у процесі фахової підготовки. Професійна компетентність військового фахівця представляє собою єдність теоретичної та практичної підготовленості, здатності до вирішення виконавських і творчих завдань, виконання обов’язків за прямим посадовим призначенням, а дослідницька компетентність є її складовою частиною. Основу дослідницької компетентності складають уміння виявляти проблему, формулювати гіпотезу, підбирати відповідні методи проведення дослідження та обробки отриманих результатів. Для визначення стану сформованості дослідницької компетентності майбутніх офіцерів військово-морських сил було використано такі методи дослідження, як опитування безпосереднє (бесіди) та опосередковане (анкетування) курсантів Інституту Військово-Морських Сил Національного університету «Одеська морська академія», командирів підрозділів і викладачів. Як показує аналіз відповідей, дослідницька діяльність вдосконалює не лише інтелектуальний рівень, а й формує специфічні навички та звички, відповідний склад мислення та спілкування майбутніх офіцерів військово-морських сил. Аналіз отриманих результатів щодо стану сформованості дослідницької компетентності в курсантів засвідчив досить низький її рівень.
Посилання
Бец І. О. Теоретичні основи формування науково-дослідницької компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». 2011. № 4. С. 11-15.
Samuel P. Huntington. Hie Soldier and State. Cambridge : The Harvard University Press, 1957. 321 p.