МАТЕМАТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК КЛЮЧОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2077-1827.4(96)2019.196187Анотація
У статті розкриваються сучасні підходи до навчання молодших школярів в умовах освітньої реформи. Увага акцентується на формуванні у молодших школярів математичної компетентності. Проаналізовано дослідження науковців з проблеми, розкрито основні інноваційні технології, які використовуються вчителями для формування математичної компетентності молодших школярів. Наведено рекомендації для реалізації змісту і цілей навчання в початковій школі.
Посилання
Гриневич Л. Основним компонентом нової української школи є новий зміст освіти. URL : https://www.ukrinform.ua/rubric-society/2068849-grinevic-rozpovila-pro-10-klucovih-orientiriv-novoi-skoli.html
Нова українська школа : порадник для вчителя / [під заг. ред. Бібік Н. М.]. К. : ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2017. 206 с. URL : http://nus.org.ua/wp-content/uploads/2017/11/NUSH-poradnyk-dlya-vchytelya.pdf
Майбутнє шкільної математичної освіти. URL : https://www.pedrada.com.ua/article/1321-maybutn-shklno-matematichno-osvti
Колесова Г. Математична компетентність учня, випускника початкової школи. URL : https://www.pedrada.com.ua/article/1185-chi-skladna-formula-matematichno-kompetentnost-molodshogo-shkolyara
Засоби навчання Нової української школи : початкові класи. URL : https://www.pedrada.com.ua/article/1400-zasobi-navchannya-novo-ukransko-shkoli-pochatkov-klasi
Онопрієнко О. Компетентнісно зорієнтовані задачі як засіб формування математичної компетентності учнів. Початкова школа, 2013. № 3. С. 23 – 26.