ДІАГНОСТИКА РІВНЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ З МЕНЕДЖМЕНТУ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2077-1827.1(87)2018.140439Анотація
У статті подано результати констатувального експерименту щодо визначення рівня управлінської культури майбутніх магістрів із менеджменту в процесі фахової підготовки. Обґрунтовано та розроблено критерії управлінської культури майбутніх магістрів із менеджменту: когнітивний, особистісно-креативний і технологічний. Здійснено відбір контрольної та експериментальної груп, які є рівноцінними за показниками критеріїв. Виявлено, що більшість майбутніх магістрів із менеджменту мають середній, а також низький рівень показників. Описано проблемне поле дослідження, що є орієнтиром для обґрунтування та розроблення відповідної технології формування управлінської культури майбутніх магістрів із менеджменту в процесі фахової підготовки.
Ключові слова: управлінська культура, майбутній магістр із менеджменту, фахова підготовка, констатувальний експеримент.
Посилання
Стрельніков В. Ю. Проектування професійно-орієнтованої дидактичної системи підготовки бакалаврів економіки : монографія / В. Ю. Стрельніков. – Полтава : РВЦ ПУСКУ, 2006. – 335 с.
Сисоєва С. О. Методологія науково-педагогічних досліджень: підручник / С. О. Сисоєва, Т. Є. Кристопчук. – Рівне: Волинські обереги, 2013. – 360 с.
Proposal for a COUNCIL RECOMMENDATION on Key Competences for Lifelong Learning [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://ec.europa.eu/education/sites/education/files/recommendation-key-competences-lifelong-learning.pdf.
Ключові компетентності для навчання впродовж життя 2018 – Цифрова компетентність [Електронний ресурс] // Дистанційне та змішане навчання інформатики. – Режим доступу : http://dystosvita.blogspot.com.