АКТУАЛЬНІСТЬ РЕФОРМУВАННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2077-1827.1(87)2018.140418Анотація
У статті розглядаються деякі історичні аспекти становлення теорії управління, окремі питання, пов’язані з реформуванням процесу управління системою освіти, актуальність розвитку і вдосконалення системи освіти дорослих.
Ключові слова: теорія управління, освіта дорослих, менеджмент освітньої галузі, управління освітніми системами.
Посилання
Менеджмент української освіти в контексті євроінтеграції: монографія / П. Біліченко, О. Зайцева, Т. Зенченко та ін.; за заг. ред. Г. Луценка. – Черкаси: вид. Чабаненко Ю. А., 2017. – 272 с.
Калюжный А. С. Психология и педагогика: учебное пособие
/ А. С. Калюжный. – Н. Новгород: НГПУ, 2007. – 380 с.
Солодкая М. С. Управление образованием: философско-методический аспект / CREDO NEW теоретический журнал. – 1997. – №4.
Черемных А. М. Управление образованием как предмет социологического изучения / А. М. Черемных // Вестник Удмуртского университета. – 2007. – №3. – С. 143-147.
Юрчук Л. Тенденції децентралізації управління освітою в Україна / Людмила Юрчук // Вісник національної академії державного управління. Серія «Державне управління». – 1999. – №4. – С. 276-283.
Гущина Н. Освіта дорослих – основні тенденції в Україні та Європі / Наталія Гущина [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.slideshare.net/omosvita/ss-62919356.
Карпенко М. Освіта протягом життя: світовий досвід і українська практика. Аналітична записка / М. Карпенко [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252.
Лук’янова Л. Законодавче забезпечення освіти дорослих: зарубіжний досвід / Лариса Лук’янова // Українська асоціація освіти дорослих. – Київ: ТОВ «ДСК-Центр», 2017. – 147 с.
Лук’янова Л. Концепція освіти дорослих в Україні / Укладач Лариса Лук’янова. – Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2011. – 24 с.