РІВНЕВИЙ АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Цзюнь ЯН Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31865/2077-1827.1(87)2018.140410

Анотація

У статті здійснена спроба зробити рівневий аналіз сформованості інформаційної культури студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів у процесі фахового навчання. За результатами констатувального експерименту визначено та надано характеристики трьом рівням: високому, середньому, низькому. Представлена авторська поетапна методика формування інформаційної культури майбутніх учителів музичного мистецтва, що передбачає такий перебіг педагогічної дослідно-експериментальної роботи: інформативно-орієнтаційний, рефлексивно-усвідомлений, проективно-трансформаційний.

Ключові слова:  інформаційна культура, майбутні вчителі музичного мистецтва, методика, рівневий аналіз, фахове навчання.

Біографія автора

Цзюнь ЯН, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

аспірант кафедри теорії та методики музичної освіти, хорового співу і диригування факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського

Посилання

Гончаренко С.У. Педагогічні дослідження: методичні поради молодим науковцям /С.У. Гончаренко. – Київ-Вінниця: ДОВ «Вінниця», 2008. – 278 с.

Падалка Г.М. Музична педагогіка: курс лекцій з актуальних проблем викладання музичних дисциплін в системі педагогічної освіти /за ред. В.Г.Бутенка /Г.М. Падалка. – Херсон: ХДПІ, 1995. – 104 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-15

Номер

Розділ

Статті