ЕТНОКУЛЬТУРНИЙ КОНТЕКСТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ТА ХОРЕОГРАФІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2077-1827.1(87)2018.140406Анотація
Стаття розкриває актуальні питання етнокультурної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії у педагогічних університетах України. Етнокультурний феномен розглядається у процесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії на основі вивчення досвіду, що дозволяє з’ясувати можливості використання народної мудрості в педагогічній науці й визначення ефективних шляхів реалізації прогресивних мистецько-педагогічних тенденцій та їх подальшого розвитку. Виокремлено важливість підходу до формування національної свідомості та соціокультурної відповідності майбутніх учителів музики та хореографії.
Ключові слова: етнокультурна підготовка, майбутні вчителі музичного мистецтва та хореографії, свідомість, етнопедагогічна діяльність, культурологічний підхід.
Посилання
Гончаренко С.У. Український педагогічний енциклопедичний словник. Видання друге, доповнене й виправлене. /С.У. Гончаренко. – Рівне: Волинські обереги, 2011. – 519 с.
Падалка Г.М. Музична педагогіка: курс лекцій з актуальних проблем викладання музичних дисциплін в системі педагогічної освіти /за ред. В.Г.Бутенка /Г.М. Падалка. – Херсон: ХДПІ, 1995. – 104 с.
Хоружа О.В. Сутність етнопедагогічного мислення майбутнього вчителя музики в контексті мистецької освіти / О.В.Хоружа // Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал №5. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка, 2008. – С. 147-156.