ЕТНОКУЛЬТУРНИЙ КОНТЕКСТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ТА ХОРЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • Алла КОЗИР НПУ ім. М.П.Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31865/2077-1827.1(87)2018.140406

Анотація

Стаття розкриває актуальні питання етнокультурної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії у педагогічних університетах України. Етнокультурний феномен розглядається у процесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії на основі вивчення досвіду, що дозволяє з’ясувати можливості використання народної мудрості в педагогічній науці й визначення ефективних шляхів реалізації прогресивних мистецько-педагогічних тенденцій та їх подальшого розвитку. Виокремлено важливість підходу до формування національної свідомості та соціокультурної відповідності майбутніх учителів музики та хореографії.

Ключові слова: етнокультурна підготовка, майбутні вчителі музичного мистецтва та хореографії, свідомість, етнопедагогічна діяльність, культурологічний підхід.

Біографія автора

Алла КОЗИР, НПУ ім. М.П.Драгоманова

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії та методики муз. освіти, хорового співу, диригування

Посилання

Гончаренко С.У. Український педагогічний енциклопедичний словник. Видання друге, доповнене й виправлене. /С.У. Гончаренко. – Рівне: Волинські обереги, 2011. – 519 с.

Падалка Г.М. Музична педагогіка: курс лекцій з актуальних проблем викладання музичних дисциплін в системі педагогічної освіти /за ред. В.Г.Бутенка /Г.М. Падалка. – Херсон: ХДПІ, 1995. – 104 с.

Хоружа О.В. Сутність етнопедагогічного мислення майбутнього вчителя музики в контексті мистецької освіти / О.В.Хоружа // Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал №5. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка, 2008. – С. 147-156.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-15

Номер

Розділ

Статті