МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ У ГАЛУЗІ БЕЗПЕКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2077-1827.1(87)2018.140404Анотація
В даній статті автором детально розглянута методика формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю у галузі безпеки інформаційних систем. Методику представлено у вигляді взаємопов’язаних етапів, на кожному з яких вирішуються конкретні завдання з використанням комплексу педагогічних методів і прийомів, серед яких: проблемний виклад навчального матеріалу, евристичні бесіди, дискусії, вправи, ділові та рольові ігри, моделювання професійних ситуацій, веб-квести, кейс-стадії, навчальне моделювання; дидактичні ігри, метод проектів.
Ключові слова: безпека інформаційних систем, інженер-педагог комп’ютерного профілю, методика формування професійної компетентності, професійна компетентність, професійна компетентність майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю у галузі безпеки інформаційних систем
Посилання
Бутенко Н.Ю. Комунікативні процеси у навчанні: підручник / Н.Ю. Бутенко. – К. : КНЕУ, 2004. – 383с.
Быховский Я.С. Образовательные квест-проекты [электронный ресурс]/ Я.С. Быховский // Материалы международной конференции «Информационные технологи в образовании. ИТО–99» 1999. - Режим доступа: http://ito.bitpro.ru/1999.
Исмагилова Ф.С. К проблеме психологического анализа профессионального опыта / Ф. С. Исмагилова // Вестник Московского университета. Сер. 14 : Психология. – 2000. – №2. – С. 16-27.
Кононец Н. Технологія Веб-квестів у контексті ресурсно орієнтованого навчання студентів [Електронний ресурс]/ Н. Кононец – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Vpm/2012_10/Konon.pdf
Паламарчук В.Ф. Першооснови педагогічної інноватики. В 2 т. Т.2. /
В.Ф. Паламарчук. – К. : «Освіта України», 2005. – 504 с.