РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ В СИСТЕМІ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА КОЛЕДЖУ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2077-1827.1(87)2018.140403Анотація
У статті проведено аналіз проблеми за темою дослідження. Виокремлено педагогічні умови, сформульовані показники, визначені рівні розвитку професійної компетентності фахівців технічного профілю в системі освітнього середовища коледжу. Теоретично обґрунтовано та експериментально доведено, що запропоновані педагогічні умови є дієвими і забезпечують безперервність професійно-педагогічного вдосконалення викладачів означеної групи.
Ключові слова: педагогічні умови, коледж, розвиток, професійна компетентність, технічний профіль.
Посилання
Бабанский Ю. К. Оптимизация процесса обучения (общедидактический аспект) / Ю. К. Бабанский. – Москва: Педагогика, 1977. – 252 с.
Ковальчук В. В. Основи наукових досліджень. Становлення категоріальних форм міждисциплінарного знання / В. В. Ковальчук. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2012. – 148 с.
Выготский Л. С. Педагогическая психология. / Л.С. Выготский. – Москва: Педагогика, 1999. – 536 с.
Ягупов В. В. Педагогіка / В.В. Ягупов. - Київ: Либідь, 2002. - 560 с
Nosko M.O., Dolins’ka L.V. Результати використання моделі формування педагогічної компетентності випускників технічного профілю в освітньому середовищі коледжу (польскою). Miedzynarodowy project kulturalno-edukacyjny. Opole: Publ. «Wyzsej Szkoly Zarzadzania i Administracji» (Poland). August, 19-26, 2017. Р.22
Ковальчук В.В. Вступ в теорію інформаційно-вимірювальних систем. Використання статистичних методів / В. В. Ковальчук, Л.В. Долінська, А.М. Клименко. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2011. – 102 с.