НАУКОВО-ДОСЛІДНА ІНФРАСТУТУРА АВСТРАЛІЇ ЯК ПІДГРУНТЯ ДЛЯ САМОРОЗВИТКУ ТА ПІДТРИМКИ НАУКОВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2077-1827.1(107)2025.326989Анотація
Переорієнтація соціально-економічних та ціннісних пріоритетів австралійської системи вищої освіти стимулює університети Австралії до переосмислення підходів, методів, форм викладання, що кардинальним чином впливає на якість вищої освіти, сприяє контекстуалізації матеріалу, головний акцент робить на навичках критичного мислення, емоційного інтелекту, розуміння та прийнятті потреб студентської молоді. В Австралії існує система сприяння дослідженням у вищій освіті (HERP), що підтримує заходи, спрямовані на підвищення важливості австралійських досліджень та підтримку науковців, студентів, сприяє усвідомленню важливості досліджень, їхньої підтримки та подальшого розвитку різноманітних галузей науки. Науково-дослідна структура Австралії ґрунтується та керується Законом про підтримку вищої освіти 2003 року. З’ясовано, що Австралійська рада наукових академій (ACOLA) підтримує п’ять основних академій, що є важливими національними активами, які забезпечують унікальний і цінний внесок у прагнення до досконалості в системі інновацій Австралії та в наданні консультацій уряду з питань національного та міжнародного значення. Така науково-дослідна структура відіграє особливу, роль у сприянні науковим дослідженням в різних галузях знань. Асоційовані члени ACOLA беруть участь у проектах і заходах ради, стипендіати отримують запрошення зробити внесок або взяти участь в експертних робочих групах та обговореннях проблем, що потребують експертних знань. Наукові академії Австралії відіграють особливу роль у сприянні та підтримки наукових досліджень у різноманітних галузях науки. Зроблено висновок, що наукові академії, які підтримує ACOLA, є важливими національними активами, які забезпечують унікальний і цінний внесок у прагнення до досконалості в системі інновацій Австралії та в наданні консультацій уряду з питань національного та міжнародного значення. Вони відіграють особливу роль у сприянні та підтримці наукових досліджень у різноманітних галузях науки. Система вищої освіти Австралії, її стрімка модернізація, інтенсивний розвиток технологій та інновацій може слугувати яскравим прикладом глобальних реформ та переформатування вищої освіти.
Посилання
Семеніхіна Н. (2023) Професійна підготовка магістрів освіти в університетах Австралії : дис ….доктора філософії : 011- «Освітні, педагогічні науки». Київ. 2023.378 с.
Australian Academy of Science. URL:https://www.science.org.au/
Australian Academy of Technology and Engineering (ATSE). URL:https://www.atse.org.au/
Australian Academy of the Humanities (AAH). URL:https://humanities.org.au/
Australian Academy of the Social Sciences in Australia (ASSA). URL:https://socialsciences.org.au/
Australian Academy of Health and Medical Sciences (AAHMS). URL:https://aahms.org/
Australian Council of Learned Academies (ACOLA). URL: https://acola.org/
Australian and New Zealand Association for the Advancement of Science (ANZAAS). URL: https://www.anzaas.org.au/
Higher Education Support Act 2003 URL:https://www.legislation.gov.au/ C2004A01234/2018-01-01/text.