Гуманізація навчально-виховного процесу
DOI:
https://doi.org/10.31865/2077-1827.5(97)2019.196490Ключові слова:
ВИЩА ШКОЛА, ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ, ЗАГАЛЬНА ШКОЛА, ПОЧАТКОВА ШКОЛА, ВИХОВАННЯ, ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ, СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА, ДЕФЕКТОЛОГІЯАнотація
Збірник наукових праць містить результати дисертацій аспірантів, здобувачів, які вивчають проблеми розвитку сучасної освіти та науково-педагогічної думки в теоретичному, історичному та практичному аспекті; у виданні висвітлено наукові здобутки, практичні рекомендації учених, які працюють у науково-дослідних установах і вищих навчальних закладах національної системи освіти та зарубіжжя; представлено дослідження із проблем вищої школи, інтеграції України до європейського та світового освітнього простору.
Номер
Розділ
Статті