ГРОМАДЯНСЬКА СОЦІАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТІВ У ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.31865/2077-1827.5(97)2019.196473Ключові слова:
студент, соціалізація, громадянська діяльність, громадянська компетентність, громадянська соціалізація.Анотація
У статті конкретизується поняття «громадянська соціалізація». Аналізуються різні підходи до сутності даного поняття, визначаються цілі, завдання та функції громадянської соціалізації, виділяються складові частини громадянської соціалізації. Відзначається важлива роль різних видів соціально-культурної діяльності, в результаті якої виробляються необхідні навички соціальної взаємодії.
У концепції громадянської освіти зазначається, що істотним чинником громадянського становлення підростаючого покоління є його активна соціалізація. У сучасній педагогічній науці в останні роки з’явилася певна сукупність розроблених підходів до теорії соціалізації дітей і підлітків. Реалізація системи громадянського виховання сприяє процесу соціалізації студентів через соціальну пробу, соціальну практику, адекватну їх віковим особливостям і особистого досвіду, спрямовану на виховання особистості. Громадянська освіта повинна сприяти вихованню обізнаних, розумних, людяних і активних громадян, відданих цінностям і принципам демократії.