ТЬЮТОРСЬКИЙ СУПРОВІД ЯК РЕСУРС МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2077-1827.5(97)2019.196465Ключові слова:
тьюторський супровід, студент, педагог, заклад вищої освіти, тьюторант, освітній процес, викладач, вища освітаАнотація
Політичні, економічні та соціокультурні реформації, що відбуваються в країні зумовили значущість проблеми тьюторського супроводу освітньої діяльності, чому і присвячене представлене науково-педагогічне дослідження. Авторкою зроблено аналіз науково-педагогічних досліджень, публіцистичних праць, який доводить, що проблема тьюторського супроводу освітньої діяльності є відносно новою, практиками та теоретиками психолого-педагогічної науки України активізовано наукові розвідки цього питання. У статті визначається актуальність теми дослідження, розкривається сутність тьюторського супроводу, як педагогічна діяльність, спрямована на виявлення та розвиток освітніх інтересів і мотивів, знаходження освітніх ресурсів для створення індивідуальної освітньої програми, задоволення освітніх потреб, формування навчальної рефлексії тьюторанта. Зазначено, що під час тьюторського супроводу студент виконує дії за самостійно розробленим планом, які потім аналізуються й обговорюються з тьютором із метою оцінки їх ефективності та доцільності. Підсумком статті є думка про те, що реалії сьогодення вимагають пошуку нових підходів до організації індивідуалізації освітнього процесу у закладах вищої освіти, осучаснення роботи здатне закласти новітні реальні основи для конкурентоспроможності як випускників, так і закладів вітчизняної освіти, що безперечно сприятиме консолідації українського суспільства, а також зміцненню державних позицій.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті