ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ІСТОРІЯ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ» У ЗВО ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НУШ

Автор(и)

  • Володимир ПРОСКУНІН

DOI:

https://doi.org/10.31865/2077-1827.5(97)2019.196459

Ключові слова:

соціальна робота, соціальний працівник, соціум, соціальна та громадянська компетентність, нова українська школа.

Анотація

У пропонованій статті автором деталізовано зміст навчальної дисципліни «Історія соціальної роботи», розробленої для студентів 2 курсу педагогічного факультету спеціальності «Соціальна робота» (Кваліфікація: Соціальний працівник. Соціальний педагог або фахівець із соціального забезпечення). Дисципліна розглядається як складова реалізації концепції «Нової української школи» та педагогічна умова формування соціальної та громадянської компетентностей у студентів педагогічних закладів вищої освіти (далі – ЗВО). Визначено мету, завдання, значення курсу «Історія соціальної роботи», подано теми практичних занять та індивідуальних завдань.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті