ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2077-1827.5(97)2019.196452Ключові слова:
компетентнісний підхід, компетенція, компетентність, вища освіта, професійна освіта.Анотація
У статті проаналізовано основні підходи до виникнення та застосування комптентнісного підходу у теорії та практиці професійної освіти. Розкрито погляди науковців на розроблення комптентнісної парадигми підготовки майбутніх фахівців. Зауважено, що компетентнісний підхід має виключні можливості у формуванні професійно-значущих компетентностей для фахівців певної галузі. Наголошено, що компетентнісний підхід в освіті спрямований на те, щоб «прив’язати» освіту до виробничого сектору та підвищити потенціал майбутніх фахівців з огляду на соціальні, економічні, політичні та культурні трансформації, які виникають у світі та в сучасному суспільстві. Обґрунтовано використання сукупності компетентісно-орієнтованих технологій як практичного підґрунтя для реалізації компетентнісного підходу у професійній освіті.